onsdag 19 september 2012

Tattoo

Direkt efter att min skoldag var slut klockan 11, styrde jag och syster kosan mot Kokkola.
Iguana Tattoo var vårt mål, eller rättare sagt systers. För hon skulle göra sin sjätte tatuering.
Efter 1 timmes väntan fick hon äntligen slå sig ner i stolen för att bli torterad. Minen som hon gav mig kunde man inte tolka på något annat sätt än att det tog otroligt sjukt. Men visst, hon har ju pinat sig igenom 5 tatueringar tidigare, så nog skulle den här tatueringen också gå bra.

Tyvärr hann jag inte se resultatet innan tatueraren "lindade" in tatueringen. Men ritningen som syster hade som mal, var jätte snygg.





2 kommentarer:

  1. Hej! Vart är det iguana har flyttat? Senast jag var dit för över ett år sedan låg det på ett annat ställe, och nu kan jag inte hitta nån info om vart i kokkola den nya studion ligger :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag är ur kass på att förklara vägen, så ta kontakt med min syster. http://thessii.blogspot.fi/ så kan hon säkert hjälpa dig :)

      Radera